MOTO GP PRE SEASON

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Σε αυτό το άρθρο φαίνεται η κατασκευή ( φώτο 3 ) που περνάνε έγκριση τα φεριγκ


Τα φεριγκ του ΜOTO GP

To "κουτί των διαστάσεων" αποδίδει

Το θέμα των φαίρινγκ στα MotoGP είναι κάτι που έχει απασχολήσει την διοργανώτρια αρχή (την Dorna), τις ομάδες και τους αναβάτες πάρα πολύ καιρό και οι αλλαγές στους κανονισμούς κάνουν όλο και πιο δύσκολο το έργο των σχεδιαστών, οι οποίοι ψάχνουν να βρουν ευφάνταστους τρόπους να τους παρακάμψουν. Γι' αυτό κάθε φορά που εμφανίζεται μια καινούργια λύση από τις ομάδες, όπως συνέβη πρόσφατα στην Sepang με την Yamaha και την Ducati, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, καθώς αν είναι ένα φαίρινγκ που προορίζεται μόνο για τις δοκιμές των MotoGP δεν απαιτείται έγκριση από τον τεχνικό διευθυντή των GP, Danny Aldridge, ενώ αν πάρουν την έγκριση με σκοπό να χρησιμοποιηθούν σε αγώνες, μπορεί να αποδώσουν όπως αναμενόταν και να καταλήξουν στα σκουπίδια. Ένα τέτοιο παράδειγμα ήταν το φαίρινγκ τύπου… σφυροκέφαλος της Ducati, το οποίο το είδαμε σε αρκετές δοκιμές πέρσι, αλλά ποτέ σε αγώνα.


Πάντως, τα φαίρινγκ που έδειξαν οι Ducati και η Yamaha στην Sepang για το 2019, κατάφεραν να αποσπάσουν και τα δύο την έγκριση του Aldridge. Όπως δήλωσε ο ίδιος σε μια συνέντευξή του στο Crash.net, "Τα νέα φαίρινγκ των Ducati και Yamaha που είδατε στην Sepang έχουν το δικό μου ΟΚ, σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό τους." Το σημαντικό όμως είναι ότι για το 2019 έχει παρουσιαστεί μια καινούργια εξέλιξη, ένα ειδικό "κουτί διαστάσεων", το οποίο λειτουργεί όπως οι θήκες που έχουν οι αεροπορικές εταιρείες στα check in των αεροδρομίων, προκριμένου να δουν οι επιβάτες αν οι χειραποσκευές τους πληρούν τα κριτήρια για να μπουν στην καμπίνα του αεροπλάνου. Έτσι κι αυτή η κατασκευή χρησιμοποιείται από τις ομάδες για να δουν αν τα φαίρινγκ τους συμμορφώνονται με τα κριτήρια των διαστάσεων που έχει καθορίσει η Επιτροπή των Αγώνων. Είναι δηλαδή ένας μπούσουλας!






Όπως είπε ο Aldridge, το φαίρινγκ της Yamaha δοκιμάστηκε μέσα στο κουτί και πέρασε το τεστ. Σε ό,τι αφορά το φαίρινγκ της Ducati, η ομάδα δανείστηκε την κατασκευή, αλλά δεν είπαν αν τελικά το φαίρινγκ τους χώρεσε μέσα εκεί ή ήταν εκτός διαστάσεων. Στην δεύτερη περίπτωση, η Ducati θα πρέπει να πρέπει να προχωρήσει στις απαραίτητες αλλαγές μέχρι τις δοκιμές του Qatar, σε περίπτωση βέβαια που έχουν αποφασίσει πως θα πορευτούν με τον συγκεκριμένο σχεδιασμό.
Να θυμίσουμε ότι βάσει των κανονισμών των MotoGP, τα αεροδυναμικά φτερά απαγορεύονται, αλλά επιτρέπονται κατασκευές που ενισχύουν τις δυνάμεις που φορτίζουν κάθετα την μοτοσυκλέτα, οι οποίες είναι ενσωματωμένες στο φαίρινγκ (κάτι που στην ουσία σημαίνει ότι είναι κλειστές από κάτω δημιουργώντας μια λούπα), εφόσον έχουν, βεβαίως, και την έγκριση του Aldridge.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

MotoGP Qatar Test: Ημέρα 1
Vinales και Rins στο ένα δέκατο!
Νέα 23/02/2019 - 21:27
Το τελευταίο τεστ, πριν την έναρξη της νέας σεζόν, ξεκίνησε στην πίστα του Qatar από σήμερα και ολοκληρώνεται το βράδυ της Δευτέρας.

Την πρώτη ημέρα, ο ταχύτερος από τους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας ήταν ο Maverick Vinales, ο οποίος έγραψε 1:55,051.

Οι περισσότεροι περίμεναν και δεν μπήκαν την πρώτη ώρα στην πίστα, ενώ το ίδιο συνέβη και στα τελευταία 30-40 λεπτά, καθώς η υγρασία ήταν σε υψηλά επίπεδα.

Μια ώρα περίπου πριν το τέλος είχαμε και σοβαρές ανακατατάξεις στη λίστα με τους χρόνους.

Μέχρι τότε ήταν το δίδυμο των εργοστασιακών οδηγών της Ducati στις δυο πρώτες θέσεις, με τον Dovizioso ελάχιστα μπροστά από τον Petrucci.

Ωστόσο οι δυο τους δεν πίεσαν για κάτι καλύτερο στους τελευταίους τους γύρους μέσα στην πίστα κι έμειναν στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα.

Ο χρόνος του Vinales μπροστά, το 1:55,051 είναι πολύ κοντά στο ρεκόρ πίστας (1:54,927) ενώ οι ενδείξεις της πρώτης ημέρας μας λένε ότι δεν αποκλείεται να δούμε χρόνους κάτω από τον απόλυτο χρόνο πίστας, το 1:53,680 του Zarcoπέρυσι.

Ένα δέκατο πίσω από τον Vinales τερμάτισε ο Alex Rins, με την Suzuki να δίνει στους εργοστασιακούς τη διπλή εξάτμιση που είχε δοκιμάσει ο Guintoli στην Sepang.

Πραγματικά η μοτοσυκλέτα της Suzuki, η GSX-RR, κερδίζει πολλούς πόντους με την πολύ όμορφη αυτή εξάτμιση.



Κερδισμένος στο τέλος ήταν και ο ValentinoRossi, που έβγαλε έναν πολύ καλό χρόνο για ν’ ανέβει στην 5η θέση, πίσω από το δίδυμο της Ducati.

Συνεχίζει να μας εντυπωσιάζει στον ένα γύρο, μετά το σοβαρό του τραυματισμό του ο TitoRabat, ο οποίος έβαλε την Ducati του στην 6η θέση.

Ο καλύτερος από τους rookies της κατηγορίας ήταν ο Fabio Quartararo, ο οποίος με την Yamaha του ’19 πλέον, κατάφερε να κάνει τον 7ο καλύτερο χρόνο.

Ο Γάλλος ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορος από τον επόμενο νεοφερμένο, τον Joan Mir(11ος), την ώρα που ο Bagnaia ήταν αρκετά πιο πίσω, στην 15η θέση.

Με τα προβλήματα των τραυματισμών να συνεχίζουν να υφίστανται για την Honda, ο καλύτερος εκπρόσωπος του κατασκευαστή σήμερα ήταν ο Takaaki Nakagami.

Ο Ιάπωνας, ο μόνος με Honda του 2018 στο Πρωτάθλημα, ήταν 8ος ενώ ο Marc Marquez – που είχε μια μικρή πτώση σήμερα – έμεινε στην 10η θέση.

Ανάμεσα στις δυο Honda είναι ο Pol Espargaro, ο οποίος ήταν και ο τελευταίος με διαφορά στο δευτερόλεπτο από την κορυφή.

Το δίδυμο της Aprilia είναι λίγο πιο πίσω, στις θέσεις 12 και 13 ενώ τόσο ο Aleix Espargaro, όσο και ο Andrea Iannone είχαν πτώση σήμερα.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι ο Johann Zarco ήταν 16ος, ενώ ο Oliveira – με ίδια μοτοσυκλέτα – τον πλησίασε στο ένα δέκατο περίπου.

Crutchlow και Miller κυμάνθηκαν σε χαμηλά επίπεδα σήμερα, όπως και ο Jorge Lorenzo που οδήγησε για πρώτη φορά με τα χρώματα του ’19 της Honda.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Rossi για τον 10ο τίτλο και το MotoGP ξεκινάει!


Σε λίγες μέρες θα γίνει ο πρώτος αγώνας MotoGP της χρονιάς και ο 9κις παγκόσμιος πρωταθλητής δηλώνει πως ελπίζει στον πολυπόθητο δέκατο τίτλο της καριέρας του.

Μπορεί να έκλεισε τα 40 αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα σταματήσει να παλεύει για την κορυφή. Είναι γνωστό ότι ο Valentino θέλει διακαώς τον 10ο παγκόσμιο τίτλο του στο MotoGP, όμως τι είναι αυτό που ακόμα και σήμερα κρατάει την ελπίδα ζωντανή μέσα του; Ας δούμε τι λέει ο ίδιος:
«Ο 10ος παγκόσμιος τίτλος είναι ακόμα ένα όνειρο στο οποίο πιστεύω πολύ. Αλλά ταυτόχρονα είναι μια μεγάλη στενοχώρια γιατί το αξίζω. ’Εχασα δύο τίτλους (το 2006 και το 2015) στον τελευταίο αγώνα και επίσης ήμουν δεύτερος κάποιες χρονιές (2000, 2014, 2016), οπότε στην καριέρα μου αξίζουν οι 10 tίτλοι. Αυτός είναι ο λόγος που συνεχίζω ακόμα. Στη Βαλένθια το 2006, αν παρέμενα ήρεμος και δεν έπεφτα θα είχα κερδίσει. Μετά υπήρξαν κάποια πράγματα που δεν ξέρω εάν ήταν λάθη ή όχι. Όπως το γεγονός πως πήγα στη Ducati ή ότι υπέγραψα με τη Yamaha και δεν έμεινα στη Honda. Μετά έγινε το συμβάν στο τέλος του 2015, όπου δυστυχώς έχασα το Πρωτάθλημα (από τον Lorenzo στη Βαλένθια). Αλλά το μεγάλο λάθος μου ήταν το 2006 γιατί μπορούσα να είχα κερδίσει».



Παρότι τα χρόνια περνάνε, οι δυσκολίες συνεχίζονται και οι ελπίδες για ακόμα ένα Πρωτάθλημα λιγοστεύουν, ο Valentino αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να συνεχίζει να αγωνίζεται και μετά το 2020: «Πραγματικά, δεν ξέρω. Μπορεί να είναι το τελευταίο μου συμβόλαιο, ίσως όχι. Μιλάμε για κάτι το οποίο θα τελειώσει πριν καν αρχίσει καλά καλά. Έχω πολύ πάθος μέσα μου και έχω ακόμα δύο χρόνια, όμως έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι ίσως είναι τα τελευταία μου. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα».



Το κίνητρο του όλα αυτά τα χρόνια είναι πως θέλει να αποδείξει σε κάποιους πως κάνουν λάθος όταν λένε ότι ήρθε το τέλος στην καριέρα του: «Την πρώτη φορά που είπαν κάτι τέτοιο ήταν το 2007. Είχα κερδίσει 5 πρωταθλήματα. Κάποιοι έλεγαν πως ήμουν στη δύση της καριέρας μου. Αλλά κέρδισα ακόμα δύο τίτλους και πάνω από όλα, μετά από 10 χρόνια είμαι εδώ! Με κάνει να γελάω. Όταν δεν είμαι δυνατός στα τεστ ή τερματίζω τέταρτος μου λένε ότι πρέπει να σταματήσω. Αυτό είναι υπερβολικό».



Ο Valentino Rossi αποτελεί έμπνευση για αρκετούς συναθλητές του. Το γεγονός πως αγωνίζεται στο υψηλότερο επίπεδο αγώνων μοτοσυκλέτας σε αυτή την ηλικία είναι κάτι αξιέπαινο. Πριν μερικές μέρες ο Marc Marquez ρωτήθηκε αν πιστεύει πως και ο ίδιος θα έκανε κάτι τέτοιο, δηλαδή να αγωνίζεται μέχρι τα 40 όπως ο Rossi και απάντησε: «Φυσικά και θα ήθελα να αγωνίζομαι μέχρι τα 40 και να έχω ακόμα τη θέληση και το κίνητρο να οδηγώ τη μοτοσυκλέτα μου. Αλλά είναι άλλο πράγμα να οδηγείς στα 40 σου και να είσαι φαβορί για τον τίτλο. Αυτό είναι τρομερό, θα ήθελα και εγώ να φτάσω στα 40 και να έχω αυτό το κίνητρο. Όμως κάθε οδηγός έχει διαφορετικό πάθος. Αλλά σίγουρα ο Valentino έχει ανοίξει ένα μονοπάτι που αρκετοί θα ήθελαν να ακολουθήσουν».

Πηγή motograndprix.gr









Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 1 Μαρτίου 2019, 14:00
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Η ΚΤΜ αποσύρεται απο την ΜΟΤΟ 2 του χρόνου.
Δεν είναι οικονομικό το θέμα - λένε- και πως θα μπορούσε άλλωστε όταν η red bull ,χωνει αβερτα χρήματα σε οτι.έχει ρόδες, φτερά και πτερύγια...
Το θέμα είναι οτι οι κανονισμοί της ΜΟΤΟ2 επιβάλλουν ενιαίο μοτέρ με μονη αλλαγή το πλαίσιο.
Το τρικυλινδρο μοτέρ της triumph ,έφερε προβλήματα στο χωροδικτύωμα πλαίσιο της ΚΤΜ ,πολλά περισότερα απο το τετρακυλινδρο της HONDA .
Η dorna - F.I.M είναι αμετακίνητη στο να επιτρέψει κάποια αλλαγή κανονισμών και να μπορεί ένας κατασκευαστής να κατεβάζει δικο του μηχανάκι όπως στην ΜΟΤΟ 3 και στα MOTO GP.
Την άποψη της ΚΤΜ καλό έβλεπε και η. Agusta η οποία όμως δεν έχει το μπάτζετ της ΚΤΜ.


* Να θες να χωσεις φράγκα και να μη σε αφηνουν.
Που καταντησαμε...
 
Τελευταία επεξεργασία:

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ο Γιώργος ( Λορένθο)
Ο οποίος φέτος την έβγαλε ποιο πολύ στο νοσοκομείο παρα στην πίστα.
Έθεσε στην αρχή εαυτόν εκτός HONDA,με την οψιόν ανταλλαγής με τον οδηγό της pramac jack miller.
Όλα καλά και η μετακίνηση - ανταλλαγή θα έπαιρνε σάρκα και οστά απο τον επόμενο αγώνα ( Αγγλία)
Τελευταία στιγμη ρο πράγμα στραβωσε καθώς καμια πλευρά δεν δεχόταν να αναλάβει την εξαγορά του συμβολαίου του Γιώργου ,ο οποιος έχει συμβόλαιο με την HONDA και για το 2020.
Αργά το μεσημέρι ο μάνατζερ του Γιώργου είπε οτι θα σεβαστεί το συμβόλαιο με την HONDA και οτι θα είναι μαζί τους και του χρόνου.
Δήλωση που τερμάτισε τις προηγούμενες συζητήσεις.
Απο την αλλη πλευρά η pramac ducati δεν έχει υπογράψει τον ,miller ,αν γίνει αυτό τοτε τα πράγματα τελείωσαν.
Οι κακές γλώσσες λένε όμως οτι μπήκε δάχτυλο του mm να μείνει στην HONDA και μην μπορώντας να κανει ζαφτι την rxv και ουτε να του κανει τα χατίρια η HONDA ,και έχοντας μια Α ηλικία ( εντάξει δεν είναι και ο ROSSI ,αλλά ουτε και Μπέμπης - quartarro,)να φύγει μόνος του και ανεξοδα ,ενω ο jack miller που έφερε καλά αποτελέσματα φέτος και έρχεται μπούνια,αν υπέγραφε στην HONDA θα καπαρωνε την θέση για αρκετα χρόνια ,πραγμα που ο mm δεν θέλει καθώς σκοπεύει να φέρει στην HONDA τον αδερφό τού...
 
Top Bottom